10 بازي برتر سال 2014 به انتخاب VG247 10 بازي برتر سال 2014 به انتخاب VG247
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت
تبلیغات
تاریخ : شنبه 29 آذر 1393
نویسنده : امیر محمد

دیگر اکنون مي توانيم ده بازي برتر سال 2014 را به انتخاب مجموعه VG247 اعلام کنيم. اين بازي ها در يک نظر سنجي و با 2600 راي انتخاب شده اند :

رتبه دهم: The Last of Us: Remastered

The Last of Us هنوز مثل روزهاي اولي که براي PS3 منتشر شده بود مي درخشد. اين بازي تا کنون بهترين بازي ناتي داگ بوده است. داستان عالي  فضا سازي ترسناک ، شخصيت هاي انساني ، گردش در دنيايي خطرناک و درگيري هاي مسلحانه تا کنون وجود داشته است اما در نسخه PS4 شاهد سطحي بالاتر در پوليش بازي بوديم که توانست توانايي هاي واقعي کنسول جدید سوني را نشان دهد.

رتبه نهم: Super Smash Bros. Wii U

تنها بازي WiiU اين ليست است. به نظر مي رسد در رقابت بازي ها هنوز عناوين اصلي نينتندو مي توانند خودي نشان دهند. در حالي که کنسول ها تلاش مي کنند تا بيشتر بفروشند و مخاطبان بيشتري براي خود دست و پا کنند بازي هايي مثل Super Smash Bros. براي وفادارن هميشگي ساخته مي شوند. شايد اين نيتندو است که در دنياي کنسول ها درست قدم بر مي دارد.

رتبه هشتم: Forza Horizon 2

تنها عنوان انحصاري اکس باکس در اين ليست بهترين بازي مسابقه اي امسال نيز است. اين بازي فوق العاده به نظر مي رسد. به راحتي در دسترس است و عمق گيم پلي زيادي دارد. در حالي که Drive club سوني چندان موفق نبود فورزا هورايزون 2 توانست درست مثل يک ماشين تيون شده براي همه جذاب باشد! شايد در سال 2014 شاهد بازي هاي بازسازي شده زيادي براي نسل هشتم بوده باشيم اما در اين ميان فورزا هورايزون 2 و اکس باکس وان انگار براي هم ساخته شده اند.

رتبه هفتم: Assassin’s Creed: Unity

در حالي که يوبي سافت در انتشار بازي Assassin’s Creed: Unity زياد موفق نبود و بعد از انتشار تلاش براي رفع عيب و ايرادات بازي خود داشت اما به نظر مي رسد گيمر ها هنوز به يکي از بزرگترين سري بازي هاي تاريخ وفادارند. Assassin’s Creed: Unity ايرادات خود را دارد اما تيم سازنده آن تمام تلاش خود را براي ايجاد حس دوست داشتني اکتشاف و حرکات و آکروباتيک و فاکتورهاي خاص اين سري به کار بسته اند. شايد اگر اين بازي بهتر از اين ها بود و اين قدر باگ نداشت در ليست ما رتبه بالاتري داشت. به نظر مي رسد چنانکه انتظار داشتيم Unity خود را از مشکلات و باد انتقاد ها رهانيده است.

رتبه ششم: Dark Souls 2

برخي مي گويند اين بازي صرفا يک patch براي عنوان قبلي نيست. اما جدای از اين بحث ها Dark Souls 2 يک نقش آفريني ماجراجويي سوم شخص فوق العاده است. درست است که سخت است اما اين بازي خيلي بيشتر از اين ها حرف براي گفتن دارد. مکانيک هاي مرموز و غول آخر هاي بي رحم يک طرف . دنيايي که گيمر را آرام آرام در خود غرق مي کند يک طرف ديگر.

رتبه پنجم: Far Cry 4

فارکراي 4 يک عنوان جهان باز درست و حسابي است. اين بازي به گيمر يک دنياي آزاد ، کلي اسلحه ، دشمانان ديوانه ، گجت هاي سرگرم کننده و اکوسيستم زنده مي هد و دستش را باز مي گذارد که هر کار دلش مي خواهد در آن بکند. البته در آن داستان خوبي هم وجود دارد اما خوبي فارکراي به درگيري هاي گاه و بيگاه آن است. به هر حال هميشه لبخند به لبتان می آورد و هميشه دوست داريد باز هم در آن با دشمنان سر و کله بزنيد.

رتبه چهارم: Destiny

خيلي ها بدشان نمي آمد Destiny موفق نشود اما واقعيت چيز ديگري است. Destiny در واقع يک بازي با ميليون ها دلار سرمايه گذاري است که حس و حال آن مثل بازي اي است که سال هاست بازي مي کنيد. اين بازي در واقع يک بازي چند نفره آنلاين وسيع مخلوط با سبک تير اندازي اول شخص است که در يک محيط تخيلي درست مثل بازي هاي بزرگ طراحي شده است. بعد از اينکه سر و صداي آن خوابيد اين بازي به خوبي خود را به عنوان يکي از برترين هاي سال اثبات مي کند. انتشار اين بازي با موفقيت همراه بود و قرار است مدت ها درگيرش باشيم.

رتبه سوم: Dragon Age: Inquisition

اين عنوان در سبک نقش آفريني فانتزي کلاسيک در واقع آرزوي هر RPG بازي است. Bioware در اين بازي شخصيت ها و مکان ها و داستان فوق العاده اي ساخته و به گيمر ها اجازه مي دهد در آن غرق شوند. هر چه بيشتر در اين بازي غرق شويد بيشتر با داستان حماسي و شمشير ها و جادو ها و حس عشق و نفرت هایش درگير مي شويد.

رتبه دوم: Alien: Isolation

اين بازي تخيلي خلاق لياقت اين رتبه را دارد. اين بازي با هوش مصنوعي غير قابل پيشبيني و سخت خودش خيلي ها را گيج کرد و اجازه نمي داد گيمر سر جاي خود بنشيند! جنس این بازی با تمام اول شخص هایی که قبلا بازی کرده ایم متفاوت است و  در چند سال اخیر چنین اضطرابی را در یک بازی تجربه نکرده بودیم. دلیل آن هم کار بسیار تیم سازنده و وجود گروه حرفه ای فیلم سازی و دقت فراوان به جزئیات بوده است.

رتبه اول: Grand Theft Auto 5

واقعا می توان در برتری این عنوان شک کرد؟! بهترین بازی سال گذشته حالا با کیفیت بهتر و به شکلی ارتقا یافته روی کنسول های PS4 و xbox one منتشر شد و به راحتی رتبه اول را از آن خود کرد. شاید برای این است که شاهد همان شخصیت های قبلی هستیم. شاید برای بخش آنلاین سرگرم کننده و بی پایان آن باشد و یا شاید به خاطر توجه فوق العاده به جزئیات و مدل های جدید و محتوای پولیش شده اش باشد. اما چیزی که واضح و مبرهن است این است که مردم از گشت گذار در لوس سانتوس و درگیری های مسلحانه و انفجار و حس آزادی که هسته اصلی بازی را تشکیل می دهند لذت می برند. حسی که در هیچ بازی دیگری یافت نمی شود. در این بازی می توانید هر کاری که دلتان خواست انجام دهید و این دقیقا همان چیزی است که در سال 2014 میخواستیم.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
داغ ترین تریلر جدیدترین بازی ها با بهترین کیفیت